Index și topuri | Comentarii recente | Citate la întâmplare | Adaugă citat

David Ogilvy

Lista completă

În medie, numărul celor care citesc titlul unei reclame este de cinci ori mai mare decât al celor care citesc și textul. În clipa în care ai scris titlul, ai cheltuit deja 80 de cenți din dolarul pe care îl ai.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Dacă nu vinde, nu e creativă.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie
în alte limbiEste disponibil și textul în engleză.

Oricine poate porni o afacere, dar să creezi o marcă trebuie să fii genial, încrezător și perseverent.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Lucrul care îi convinge pe consumatori dacă să cumpere sau nu un anumit produs este conținutul reclamei, nu forma sa.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Niciodată să nu scrii o reclamă pe care nu ți-ai dori să o vadă familia ta. Nu i-ai spune minciuni propriei tale soții. Nu-i spune nici soției mele.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Cele mai puternice cuvinte care pot fi folosite într-un titlu sunt "gratis" și "nou". Poți folosi arareori "gratis", dar lui "nou" îi poți găsi un loc aproape întotdeauna, dacă îți dai osteneala.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Este nevoie de o idee ieșită din comun ca să poți atrage atenția consumatorului și să îl convingi să-ți cumpere produsul. Dacă reclama ta nu conține o asemenea idee, ea va trece neobservată ca un vapor prin noapte.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Ai cel mult 30 de secunde pentru o reclamă TV. Dacă reușești să captezi atenția privitorului din primul moment cu o surpriză vizuală, ai șanse să-l reții. Oamenii ignoră multe reclame fiindcă încep cu ceva neatractiv... Dacă faci reclamă pentru stingătoare de incendii, trebuie să începi cu focul.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Cele mai bune idei se nasc din glume. Dezvoltă-ți gândirea într-un mod cât mai amuzant.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Titlul unei reclame trebuie să răspundă interesului personal al cititorului. Trebuie să-i promită un beneficiu.

citat din David Ogilvy
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

<< < Pagina din 3 > >>

Dacă știi un alt citat, îl poți adăuga.

Pentru a recomanda citatele din David Ogilvy, adresa este:

Distribuie

Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

David Ogilvy

David Mackenzie Ogilvy

expert în publicitate britanic

Fani pe Facebook